10510_067_Dann.jpg
 

Puratos

HarderBetterFasterStronger geeft Puratos klanten 'A different look at bread'.

Puratos heeft HarderBetterFasterStronger gevraagd om een nieuwe business-to-business campagne te ontwikkelen voor één van zijn talrijke Puratos producten: Puraslim. Puraslim is een gamma van broodmixen en broodverbeteraars die vooral gebruikt worden bij de productie van luxebroden. Binnen de bakkerijwereld is Puraslim een revolutionair product omdat het het bakproces van luxebroden veel eenvoudiger en kostenefficiënter maakt, en bovendien veel minder vetstof bevat dan concurrerende broodmixen en -verbeteraars.

De campagne

HarderBetterFasterStronger greep deze briefing aan om een innovatieve Virtual Reality-film te produceren waarbij brood op een totaal nieuwe manier in beeld wordt gebracht. Het revolutionaire van Puraslim geeft bakkers immers een totaal nieuwe kijk op brood. In deze infomercial leidt 'George de La Brioche' de kijker rond binnenin een luxebrood en legt hij aan de hand van cijfers en grafieken uit waardoor Puraslim zich onderscheidt van de concurrenten.